martes, 5 de agosto de 2008

I com va anar el rodatge?

Suposo que tots hem quedat força socarrimats. Quina calor! Però jo m'ho vaig passar la mar de bé.
Estic intentant recollir fotos del rodatge, de moment la Diana i l'Alba m'han enviat les seves. Així que no vull esperar gaire més i començaré el blog amb les seves fotos. Si voleu aneu-me enviant fotos que les aniré penjant i comentant.









Aquí tenim en Charly i l'Israel "xupant" càmera. Al fons hi ha la grua de rodatge.

El dissabte em vaig adormir. Sí, vaig arribar un xic tard -A les 12.30h-. Hi havia una cua per arribar a Pals... Tots els cotxes de BRN estaven col·lapsant les estretes carreteres del baix empordà! L'avantatge d'arribar tard és que tot ja estava muntat. El desaventatge: costa una mica més entrar en el rollo.
Aquí tenim el poli, l'Alex i la Carla (El poli no té res a fer contra l'Alex)
Sembla que les escenes s'anaven filmant força ràpid i que tot anava com la seda. Mentrestant jo feia d'extra es a dir, ara m'estirava per la sorra parant el sol, ara jugava a pales o em banyava. En fi, als extres ens tocaba la part més difícil i sacrificada del rodatge jeje.

Aquí tenim a la Laura i la Neus, dos de les extres. Esperem que s'hagin recuperat!
Vull agrair l'hospitalitat de'n Cristian. Després del dur rodatge del dissabte (vàrem acabar a les 9 del vespre) uns quants anàrem a dormir a Sant Mori, prop de camallera, a casa seva.

La veritat és que la casa té el seu encant: era una antiga rectoria (em sembla recordar que explicava en Cristian) motiu pel qual estava plena d'estatues de sants i verges escampades arreu. L'estàtua més 'colpidora' fou la de Sant Mori, que col·locada sota unes voltes del pati imposava força respecte. La Diana i l'Alba els hi va fer por.












Mireu-la, aquesta és l'estàtua de sant Mori. En la primera foto hi apareixem en Cristian, l'Alba i jo. En l'altra hi ha la Diana (Tenia por que el sant se li tirés a sobre)


El diumenge, a les 8h del matí ja corríem per la platja de nou. La tenda negra del rodatge estava pràcticament muntada (Es veu que la meva camioneta es va quedar encallada a la sorra la nit anterior i els tècnics del rodatge varen haver de quedar-se fins poder arrancar-la).


Del dia abans, repetíem pocs extres (l'Israel ja estava per allà esmorzant i això que havia sortit de festa la nit anterior!).

Gravant amb la grua. Sí, la sorra cremava!
Vaig esmorzar una mica, i a les 9h portava a la Neus i la Laura a buscar el tren cap a Barcelona. Amb tot plegat vàrem quedar quatre extres. Per sort el dissabte havíem filmat la major part de les escenes.
En SuperJoanPau ens volia fer veure que ell, tot sol, era capaç d'acabar el rodatge sense plorar!!!! Aquesta demostració d'autodomini i poder ens va aixecar la moral.
De fet, si el diumenge vàrem acabar a les 5h de la tarda és perquè teníem que esperar a l'Albí que arribés de treballar per filmar la seva última escena, ja que, de fet, pràcticament tot estava enllestit a migdia. Per cert, a l'Albí li va sortir un bon bony al cap després del cop d'ampolla!

Foto fi de rodatge (Està molt currada la foto!)

El diumenge va fer molta més calor que el dissabte. No vaig sortir pràcticament de sota els parasols i de la tenda de rodatge. De moment, però, sembla que no estic pas canviant la pell.

Cal fer esment que aquest diumenge varem sortir en portada del Diari de Girona (Veure notícia)


Ara, doncs, només queda esperar que en Lluís, en Joan Pau i tot l'equip tècnic editin el curt i ens reunim de nou en el pre-estreno.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Ei Rubi, ja penjaràs el curt quan el tingueu fet, no!?