viernes, 1 de agosto de 2008

Incipit Blog




CATALÀ
'Incipit Blog'; comença el meu blog, "Privatum". En ell hi aniré penjant una mica de tot, des de comentaris de certa actualitat (temàtica múltiple) fins a comentaris sobre les activitats que els meus amics, i jo, anem desenvolupant. Escriuré el blog tant en català com en castellà com en anglès segons em roti. Espero passar una bona estona i mantenir-vos informats.

CASTELLANO
'Incipit Blog'; empieza, "Privatum", mi blog, espacio donde iré colgando de todo un poco de forma más bien espontánea y resumida, especialmente temas de actualidad así como comentarios sobre las actividades que mis amigos, y yo, vayamos desarrollando. Escribiré tanto en castellano como en catalán o inglés según me parezca conveniente. Espero pasar un buen rato y manteneros informados.


ENGLISH
'Incipit Blog'; my blog, "Privatum", starts. I'm gonna 'talk' about actuality topics as well as the many activities my friends, and me, are developing. I'll write sometimes in catalan, sometimes in spanish and sometimes in english, in order of my conveniences, of course. I wish I get a nice experience keeping you posted.

No hay comentarios: