sábado, 20 de septiembre de 2008

Comença la temporada

Demà (dissabte 20 de Setembre) juguem el primer partit de lliga (Figueres a les 19.00h). Jo tinc les cervicals fetes pols (Demà el 'fisio' de l'equip, 'en Perilles', m'ha promès que ben dinat em desbloquejaria la cervical que em punxa el nervi); porto dos dies marejant-me una mica. Tot i així, avui he entrenat prou bé, no m'ho pensava pas -Sentia punxades a l'aixecar el braç esquerra o en fer algun moviment brusc; fa una mica d'angúnia, però el dolor sovint m'ajuda a concentrar-me-.
És tant difícil posar-se en forma, agafar potència, agilitat, ritme i confiança. I què fàcil lesionar-se, fer-se mal, quedar incapacitat! Però s'ha d'estar per sobre d'aquests contratemps. Jo demà jugo, em faci mal o no.
El partit serà molt dur.

No hay comentarios: