domingo, 23 de noviembre de 2008

Fotos del sopar


Ja m'he fet del facebook. La veritat és que hi he trobat un munt de gent que feia anys que no en sabia res. Tanmateix, em sembla un cacau. Però he pogut aconseguir algunes fotos del sopar que vàrem fer la setmana passada amb els antics companys de classe.


D'esquerra a dreta: La Rosa, en Martí, Jo, la Maria, en Dani, l'Anna i la Berta.

PD. El que tinc a les mans no és cap wishky, sinó un te amb gel. Ja fa uns quants anys que he deixat de banda la beguda. Al cap i a la fi que, potser, no és aquest un hàbit ridícul, força poca-solta, en fi, per ments simples? Beure és tirar per lo fàcil... i sóc massa orgullós per aquests plaers acomodats. Un dia d'aquest hauria de parlar sobre la beguda, l'esnobisme etílic i l'alcoholisme.

Aquí estem la Rosa i jo. Quan li vaig dir que m'havia decidit per la filosofia en comptes de ser empresari o quelcom útil per la societat em va dir que després del sopar havíem de parlar. Però vàrem parlar d'altres coses... per fotre rollos filosòfics ja tinc aquest blog i la meva web. I n'hi ha més que prou!

El coneixement no et fa ser necessàriament més interessant als demés... potser tot el contrari. Pq els demés et trobin interessant els hi has d'explicar allò que precisament a ells els interessi... però què m'importa això a mi!? Prefereixo fer-me el burro i tots tant contents.

No hay comentarios: