lunes, 3 de noviembre de 2008

Primera derrota

Avui al vespre hem jugat i hem perdut per una canasta a l'últim segon. Jo he jugat una estoneta tot i haver estat aquests darrers dies sense quasi menjar per la pasa que vaig agafar. M'ha anat bé suar una mica. Sembla ser que he acabat per fer net; inclús, de nou, m'ha tornat a entrar la gana amb força: per sopar m'he menjat la cassola de macarrons que no m'havia vingut de gust per dinar! Certament, però, avui no ha estat el nostre dia ¡Quina empanada portaven alguns companys a sobre! I per tant, millor que ho deixi aquí.

Estic baldat, però no tinc son.... continuo rumiant amb la Conjectura de Poincaré: En el fons té implicacions termodinàmiques, ja que una homotopia no es més que un recorregut tengat en una superfícia; i tot recorregut pot interpretar-se com un procés. Llàstima que tingui tanta feina aquests dies, però bé, millor que m'ho tregui del cap. de totes maneres ja hi han els matemàtics que viuen d'aquestes coses... o almenys ho intenten.
Potser un rato d'aquest us comentaré els últims projectes que tinc entre mans des de ja un parell de mesos.

No hay comentarios: