lunes, 1 de septiembre de 2008

Torneig de manlleu


Al llarg d'aquest cap de setmana hem estat disputant el XXIVº Torneig de Sant Julià (Manlleu). Vàrem quedar primers de grup, però renunciàrem a jugar les semifinals. Certament fou un fet un pèl insòlit -Poder jugar les finals d'un torneig i renunciar-hi-, però ja estàvem més que satisfets amb el que havíem fet al llarg del torneig. De fet, no volíem jugar més d'un partit per dia per no prendre riscos amb les lesions (jo ja tenia molèsties al genoll).

Durant 3 dies vàrem fer vida d'esportista: jugar, menjar, descansar i sortir a fer el toc amb els companys d'equip. En concret ens varen sorprendre les carpes de Vic, estaven millor que les de Girona; potser és per l'ambient -Sóc força maniàtic amb aquestes coses-.
Vaig passar-me el cap de setmana menjant fruites i embotits de Vic, fent migdiades i refrescant-me en la freda piscina de l'hotel -L'aigua freda es lo millor per les cames cansades-.
El dissabte vàrem mirar el partit Barça-Menorca i ahir el Penya-Manresa. Feia temps que no mirava un partit ACB en directe. Em vaig trobar gent del món del basquet que feia anys que no veia.
No tinc cap foto... no sé si algun company en va tirar però jo no acostumo, mai, a portar càmera de fer fotos.
En fi, per mi podem tornar-hi l'any que bé.

No hay comentarios: