domingo, 22 de marzo de 2009

Nova Victòria

Ahir vàrem jugar contra el Snt. Eugènia. Els dos primers quarts varen ser força pesats: ells venien a tancar-se en zona tot el partit per evitar que els apallisséssim de valent i, durant molts minuts, ho aconseguiren: no sabíem pas com atacar-los. A més, i no sé perquè, jo vaig haver de demanar el canvi dos cops només començar el partit perquè m'afogava... Deu ser la primavera.

A partir de la segona meitat, però, tot va canviar. Jo em vaig recuperar i vàrem començar a enxufar triples a dojo. Em sembla que entre en Perilles i jo varem fer 6 o 7 triples en 3 o 4 minuts; això els va trencar per la meitat! Així vàrem acabar... guanyant d'uns 20 punts.

La setmana que ve crec que ens toca el partit més difícil de la temporada. A casa del Fontajau. De fet, en la primera volta hi vàrem perdre a casa nostra. Tanmateix, ara estem millor; encara que això no ens assegura res: ells tampoc juguen gens malament. Sigui com sigui, serà un partit ben parit.

Per cert, ahir, fent una copa amb en Paski una noia, que també juga a bàsquet, em va preguntar quants punts havia fet... La veritat és que mai he contat els punts que faig; prou feina tinc a què la piloteta entri jejeje.

No hay comentarios: